"en rubrik"

Helt meningslöst egentligen att skriva här då ingen läser bloggen. Men men, nån vacker dag kanske en trälig själ kollar in och då måste det ju stå massa "intressanta" saker om mig.

Blev ett litet uppehåll med mina shakear och träningen, det var som att rutinen förstördes bara man missa en dag... Och nu har jag festat och druckit så mkt tomma kalorier att jag får skämmas och verkligen börja om snart om jag ska hinna gå ner en aning till sommarn och kunna visa upp mitt nya vackra jag! 
Men det kommer, måste bara få tillbaka inspirationen igen.

Ingen kille på G heller, som bara är bra då varenda jävel jag träffar antingen har flickvän eller är en totally douchebag. Antingen eller varje gång, det finns inte en normal kille som kan visa sig och allt blir bra, nejdå, här får man kämpa sig fram i Kill-träsket tills man en dag om sisådär 35 år hittar sin blivande man. Greeat!
Nä men ärligt talat har jag som tappat suget efter att hitta en pojkvän. Det har varit för mycket nu bara på dom senaste två/tre åren så det räcker för ett tag framåt.
Och nu när Lisa är singel med mig så blire ju roligare!

Jag ska skaffa hund också. Men det blir nog efter sommaren eftersom jag kommer jobba hela sommaren och då vore det ju synd att lämna en liten vovve själv så mycket.
Ser verkligen fram emot det! Har alltid velat ha en helt egen hund och nu när jag pluggar är jag ju hemma så mycket så det passar ju jättebra, min egen lilla bäbis.
Det ska vara en hund som är lugn i psyket och som kommer vara min lilla följeslagare eftersom den kommer vänja sig med bara mig. Såå perfekt, så får den följa med överallt! 

Jag läääängtar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0