Early morning, long day

Nu när skolan satt igång och man måste börja ta sig upp på mornarna, inte för att man har lektioner, men för att man har grupparbete genom webbcamera på datorn kring nio på morgonen.. Inte för att jag ska klaga över att jag slipper stiga upp fem på morgonen för att åka buss till skolan, är ju rena lyxen att bara stiga upp från sängen och sätta sig framför datorn.
Men det känns ändå rätt okej att få stiga upp så tidigt för då sover man inte bort halva dagen och hinner knappt vara vaken så är det dags för att sova igen.
Ska bli kul med studier även om det är rätt stressigt och komplicerat nu i börja, men det löser sig nog!

Jag har börjat sova bättre nu, har haft så jäkla svårt att somna innan 02 och sen hann jag aldrig till djupsömn så jag vaknade ca 4 gånger per natt, ibland i panik vilket fick mig att hoppa ur sängen och virra runt innan jag förstod att klockan var 04 och jag inte hade brottom någonstans, plus att jag började gå i sömnen igen vilket jag inte gjort på ca 2 år eller så.
Dom gångerna jag sover som bäst av någon anledning är då Batman sover här, vet egentligen inte varför då han rullar runt så mycket, pratar i sömnen där han rabblar upp mening efter mening i turbofart och vevar med armarna, men det är väl bara tryggheten av att ha någon här då jag annars är så mycket ensam.
Plus att jag blivit mycket lugnare i kroppen och sinnet nu, dels pga Batman men också för att det känns som om saker löser sig för mig nu på ett annat sätt än vad det gjort tidigare.

Jag pratar mest om samma saker här, men det är det som gör mig lyckligast eller det som har en stor påverkan på mig just nu så ta det eller läs inte! Hahah nog för att jag ser att ingen läser bloggen så jag skriver ju för mig själv!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0