Fel av mig?

Jag har tydligen uppfattat mycket fel vad gäller mig och Batman, han sa igår till mig "håller på och håller på, vet inte riktigt vad man kallar det vi håller på med, är en ensamvarg".
Alltså vill han tydligen inte stadga sig än, men då vi är med varandra är han den mest gulligaste personen, kramar mig utan vidare, säger att vi är på dejt då vi käka middag, och säger saker som tyder på att han tycker om mig.
Men igår så är det som om det tog en vändning.
Han är lite sur på mig pga att jag "tvingade" han att sova hos mig efter att han sagt sent på kvällen och i bilen påväg till mig som jag trodde att han skulle hem, och dagen hade varit lång för mig, hade besökt min farfar på sjukhuset som inte mår allt för bra, jag var trött och känslomässigt instabil helt enkelt, och allt jag villle var att inte behöva sova ensam, att ha någon där och känna trygghet....
Han verkade inte då som om han blev sur för det, vi hade kul ändå på vägen till mig och kul hos mig, men det är som om han tagit försvarsmekanismen emot mig idag och går mot strid...
Det kom som från ingenstans.

Jag vet inte vad jag ska känna eller tycka, sovit otroligt dåligt inatt, mest troligt pga våran diskussion igår och att han inte svarade mig innan jag somnade vilket gjorde mig orolig.
Jag vill inte förlora honom och det vi har nu, om han inte vill ha ett förhållande nu så är det helt okej för mig för det vi haft hittils har varit helt otroligt underbart och jag kunde inte ha varit mer nöjd över dom stunderna vi har spenderat med varandra, och visst vill jag ha ett förhållande men jag har ingen brådska just nu och han är värd att vänta på.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0