Långa nätter

Har just nu ingen som helst aning om vart jag och Batman står.
Jag tror vi har löst vårt "bråk", eller rättare sagt, jag tror och hoppas att han inte längre är sur på mig...
Det löser sig säkert men det skär lite i hjärtat av att veta att det gjorde honom besviken av att jag "tvingade" honom hem till mig den kvällen.
Det enda med det är att han inte då kunde säga att han blev arg för det eller sagt då att han ville hem och hade mkt att göra, och inte komma nu två dagar senare och vara sur för det.
Nånstans inom mig känns det som om han bara tog upp det och sa att han var sur för att se vart han har mig, och att det inte var så seriöst som han fick det att framstå.
Men jag vet inte, jag gillar inte att ta upp sånt på sms, man kan inte riktigt förstå hur och på vilket sätt personen säger det, så jag får vänta tills vi ses på tisdag och ta det då helt enkelt.
Men ja, det känns jobbigt ändå att veta att jag gjort honom sur/arg/besviken för något som jag inte ville skulle framstå på det sättet han tog det..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0