Looooooove

Jag kommer inte fira alla hjärtans dag med en kille, jag kommer fira den med två av de bästa jag kan tänka mig att få tillbringa just denna dag med! 
Och fira ska vi allt göra för det handlar inte om att ha en pojkvän för att kunna fira dagen med, utan att ha så fina vänner som kommer före allt annat är viktigare än något annat.
Vilken lycka för mig då att båda dessa tjejers pojkvänner är bortresta så dom får dras med singeltjejen som är den mest hopplösa romantikern dom känner! 

Hahah, vi lär ju bjuda på kuliga grejjer på facebook/instagram imorn bara för att visa att man inte behöver en partner för att fira alla <3-dag med! 
Positive toughts is the shiiet! 

"Clap along if you feel like happyness is the truth!" 
 
Because i´m HAPPY



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0