No pain no gain

Det gör ont inom mig vad jag än gör och bara av att andas.
Trodde inte själv jag skulle ta det på det här sättet då jag har försökt mentalt förbereda mig under hela tiden jag träffat honom utifall att detta skulle hända men det spelar ingen roll, för inga förberedelser mentalt kan hjälpa då hjärtat säger en annan sak än vad huvudet tänker.
Och jag kan säga att det värker hela tiden, bokstavligt talat.

Lördagen som jag trodde skulle bli någon av dom roligaste jag haft på länge blev ett rent helvete.
Jag har nog aldrig gråtit så mycket under en och samma kväll.
Vad var idén att han ens skulle komma? Han pratade inte med mig under hela kvällen, nästan, han kollade knappt på mig och mindre brydde sig om vad jag kände och sa...
Han skickade snaps till mig med bilder på två av mina kompisar och kommenterade den med "snygga".
Han lämnade krogen utan vidare och sa att han inte orkar med detta, för att jag på skämt "kastat" en isbit i huvudet på honom, medan han själv under hela tiden vi umgåtts drivit runt med mig men då han får tillbaka så blir han arg och lämnar direkt.

Han har sagt till mig de senaste gångerna vi pratat innan lördagen och sagt att han inte har tid med flickvän och vill prioritera jobb, familj och vänner nu framför allt.
Igår la han upp en uppdatering på facebook om att han är "i ett förhållande", och jag tror det är för att han vill jävlas med mig, eftersom han då vi sågs skämtade med mig om att han hade flickvän ett antal gånger och märkte hur jag reagerade och antar att han gillade tanken på att han såg att jag inte gillade det och blev ledsen, så då såg han ju sin "power" med det.
Känslolösa människa....

Att jag ännu en gång varit så blind och naiv och inte sett till mitt eget bästa, då får jag ju nästan skylla mig själv för att hamna där jag nu är...

Det får mig i tårar bara av att skriva detta men det är ju sanningen, jag kommer alltid vara den naiva tjejen som ställer upp på allt och ger allt jag har för att få vara med en person som för tillfället får mig att känna att någon tycker om mig men som endast spelar sina kort och tar hem vinsten.

Men det är väl som man säger "no pain, no gain", av all denna smärta jag går/gått igenom så kommer tillslut något bra att komma ur det.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0