Universitetslivet

Även om jag nu går på distans och inte är på själva skolan så ofta så är det ändå mycket diciplin och pluggande som gäller.
Att man varit "ledig" i två år sen man gick ut gymnasiet har ju inte riktigt gett mig och min hjärna den förberedelse jag hade behövt...
Och saken blev ju inte bättre av att jag kom in två veckor senare än de andra i klassen men ändå har samma dagar på mig till tentor, seminarium osv..

Har tenta på fredag och jag har inte ens riktigt börjat plugga inför det, känner mig lugn konstigt nog.
Men jag tror inte på det där med att stressa upp länge före, helt i onödan för det går som det går oavsett hur mycket du stressar upp för det.

Tre år framför mig tills jag är färdigutbildad sjuksköterska.. Yäy!...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0