Vårkänslor

Så jäkla härligt att våren äntligen börjar komma! 
Vakna av fågelkvitter utanför fönstret och solen som skiner gör mig lycklig.

Var på ett spinningpass igår med mamma å pappa och måste erkänna att jag ville skjuta mig själv efter tio minuter... Där fick jag det svart på vitt att min kondis är bland den sämsta!
Men jag ska fortsätta gå på spinning för att bygga upp den och kämpa för min viktnedgång.

Nya tatueringen är på plats och jag är sjuukt nöjd med den.
Den passar verkligen mig, inte bara själva texten utan även typsnittet, då det ser ut som om jag själv skrivit det med bläckpenna, alltså inte så rakt och perfekt utan mer personligt.
Dock har jag ju fortfarande min bokade tid den 27:e maj eftersom detta var en tid som blev ledig på aeon och jag fick den dagen innan, så väldigt spontant blev det! 
Men jag har ju så många tatueringar jag vill göra så att jag har min tid om två månader blir nog väldigt bra för en annan tatuering :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0